הגודל כן קובע: הסיבה שמוצרי REMICRONIZED חודרים לעומק העור

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:37

למצוא את המוצרים שמשלבים את הטכנולוגיות החדשות והיעילות ביותר עבור העור שלנו זה לא פשוט, אז תארו לכם כמה קשה להיות אלה שמפתחים את המוצרים האלו - פריצת הדרך החדשה של חוה זיגבוים מאפשרת להחדיר לעור גם קולגן

שגרת טיפוח היא לא דבר פשוט - אנחנו תמיד מחפשות את המוצרים הנכונים והיעילים ביותר עבור העור שלנו. אלו שיגרמו לו להיות מוצק וחלק יותר, ירוו אותו בלחות ובסופו של דבר - יגרמו לנו להיראות ולהרגיש טוב יותר. לשמחתנו, עולם הקוסמטיקה מתחדש ללא הפסקה, אבל הסוד הוא למצוא את המוצרים שמשלבים את הטכנולוגיות החדשות והיעילות ביותר עבור העור שלנו, לתוצאות שבאמת אפשר לראות.

זו הסיבה שהשקת סדרת REMICRONIZED מבית חוה זינגבוים מרגשת אותנו כל כך. מדובר ללא ספק בקו מוצרים פורץ דרך. שלושה מוצרים שמכסים את כל מה ששגרת הטיפוח שלנו זקוקה לו עם טכנולוגיה חדשנית והראשונה מסוגה בעולם, פרי שיתוף פעולה בין חברת חוה זינגבוים לבין פרופסור רחל לוברט ופרופסור דרור פיקסלר מאוניברסיטת בר אילן.

חוה זיגבוים - רימייקרונייז. כפיר זיו,
חוה זיגבוים - רימייקרונייז/כפיר זיו

זוהי לא פריצת הדרך הדרך הראשונה של זינגבוים, שנראה שכל חייה רגילה לשבור תקרת זכוכית ולהפוך את החלומות שלה למציאות. אחרי שנים שבהן גדלה והתפתחה בתעשיית הקוסמטיקה הרפואית בארה"ב היא עזבה הכל וחזרה לארץ, רק כדי להתחיל הכל מההתחלה. "מאז ומעולם, גם כשגדלתי כנערה לכאורה חסרת אמצעים, בית או שורשים, עמדו לצדי עולמי הפנימי והאמונה העצמית." מספרת חוה על הדרך שעברה ועל הצורך שלה להצליח בכל מחיר ולא להיכנע לכישלונות או לתת לפחדים שלה ולדעות חיצוניות לעצור אותה. בסופו של דבר היא היתה זו שהצליחה, בעזרת מדענים, למזער חומרים כמו חומצה הילראונית וקולגן ולאחר שנים ארוכות של אמונה ליצור מוצר יציב שבאמת מביא תוצאות יוצאות דופן.

הטכנולוגיה, שנקראת DEEP SKIN TECHNOLOGIE, משלבת בין שני החומרים שהעור שלנו הכי זקוק להם - חומצה היאלרונית וקולגן. מדעני החברה הצליחו למזער את גודלם המולקולרי של הקולגן והחומצה ההיאלורונית וכך יצרו את הפורמולה היחידה שהוכחה קלינית כחודרת ביעילות אל מעבר לשכבות העור השטחיות, לעומק העור, מה שמאפשר טיפול בגורמים לבעיות העוריות בשכבות העור העמוקות, ולא רק בסימפטומים החיצוניים.

REMICRONIZED FACE CREM

חוה זיגבוים - רימייקרונייז. כפיר זיו,
חוה זיגבוים - רימייקרונייז/כפיר זיו

המוצר הראשון בסדרה הוא קרם לחות חדשני שמשלב בין שתי טכנולוגיות פורצות דרך. החומצה ההיאלרונית הממוזערת חודרת לעומק העור, מטשטשת קמטוטים ומעניקה תחושת רעננות, בזמן שהקולגן הפרבילי שומר על איכויות הקולגן הטבעי וחודר לעור. התוצאות, גם הן, עובדות בשני רבדים: הקרם מפחית הופעת קמטים וקמטוטים מצד אחד והופך את העור למוצק וגמיש יותר, רווי בלחות ועם מרקם חלק ורענן מצד שני.

REMICRONIZED SERUM

חוה זיגבוים - רימייקרונייז. כפיר זיו,
חוה זיגבוים - רימייקרונייז/כפיר זיו

סרום הוא תמיד המוצר שמשנה ומשדרג את שגרת הטיפוח שלנו, אותו מוצר שלא הבנו שאנחנו צריכות עד שלא התחלנו להשתמש בו, ואז כעסנו על עצמנו שלא התחלנו להשתמש בו מוקדם יותר. הסרום מבית חוה זינגבוים פועל בסינרגיה מלאה עם קרם הפנים ועובד בשלושה מישורים:

1. הוא מחדיר קולגן לעומק העור ומעניק לו גמישות ולחות.
2. הפורמולה הייחודית מבוססת על פפטידים שמעודדים יצור קולגן טבעי, מה שמשפר את מיצוק העור
בטווח הרחוק.
3. שילוב ויטמינים ייחודי ועוצמתי משפר את מרקם העור, הופך אותו לבהיר יותר ומעניק הגנה אנטי
אוקסידנטית.

בסופו של דבר הסרום, שאותו מניחים לפני קרם הלחות, יוצר את הבסיס המושלם להנחת הקרם. הוא עובד בעומק העור, ויוצר שיפור משמעותי ונראה לעין, ובבעור יבש במיוחד ניתן להשתמש בסדרה באופן מותאם, ולמרוח את הסרום מעל הקרם - מה שמספק לחות מוגברת לזמן ארוך יותר .

REMICRONIZED EYE CREAM

חוה זיגבוים - רימייקרונייז. כפיר זיו,
חוה זיגבוים - רימייקרונייז/כפיר זיו

כולם יודעים שהעור העדין סביב העיניים זקוק לטיפול ייעודי ומדויק, וקרם העיניים מבית חוה זינגבוים פועל באופן ייחודי על מנת ליצור מראה רענן ומואר יותר. גם הקרם, כמו יתר מוצרי הסדרה, פועל בשני רבדים עם זוג הטכנולוגיות החדשניות. הקולגן הממוזער חודר לעומר העור ושומר על האיכויות של הקולגן הטבעי בזמן שהחומצה ההיאלרונית הממוזערת מעצימה לחות, מטשטשת קמטוטים ומעניקה תחושת רעננות. הקרם מטפל בסימנים שמפריעים לכולנו דוגמת הכהויות, הקמטוטים, היובש והמרקם הלא אחיד ויוצר מראה מוצק וחלק יותר.

התוצאות, בסופו של דבר, מדברות בעד עצמן - התחושה שהמוצרים עובדים לעומק מוכיחה את עצמה עם עור שפשוט נראה טוב יותר, זוהר וחלק יותר.

מערכת Sheee, בשיתוף חוה זינגבוים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully