הטכנולוגיה שהופכת רעיונות חדשניים למוצרי קוסמטיקה מהפכניים

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:35

חזונה של חוה זינגבוים על תכשירי טיפול קוסמטיים מבוססי טכנולוגיה, המאפשרים לשנות באופן דרמטי את דרכי הטיפול בעור, התממש הלכה למעשה, לאחר שחברה לפרופסור רחל לוברט, חוקרת ביו-פיזיקה באונ' בר-אילן, וביחד הן פרצו דרכים חדשות, והגיעו להישגים עולמיים בלעדיים

הטכנולוגיה החדשה של חוה זינגבוים/יח"צ

המותג 'חוה זינגבוים' אופיין כבר מראשית דרכו בחדשנות, בתעוזה ובחשיבה יצירתית. ערכי המותג נגזרים ישירות מהחזון של זינגבוים עצמה, שמתחילת דרכה בתחום הטיפול בעור, שאפה תמיד למצוינות ולא הסכימה להתפשר על פחות מכך. השאפתנות הזו הובילה אותה בסופו של דבר אל לשכתה של פרופסור רחל לוברט, חוקרת ביו-פיזיקה בעלת מוניטין בינלאומי מטעם המחלקה לכימיה באוניברסיטת בר-אילן היוקרתית. החיבור בין השתיים התרחש כבר לפני למעלה מעשור, והיה אך טבעי עבור שתיהן, בשל המכנה המשותף שהוביל אותן, הלוא הוא חקר העור והטיפול בו. פרופ' לוברט מתמחה בין השאר בחקירת השפעת אור ולייזר על רקמות העור, וזינגבוים פיתחה את שיטת הטיפול הדו-עומקי ומתמקדת בפיתוח פורמולות המחדירות חומרים פעילים לעומק העור.

הטכנולוגיה החדשה של חוה זינגבוים. יח"צ,
זינגבוים ולוברט פיתחו טכנולוגיה ייחודית/יח"צ

העבודה המשותפת הובילה להישג פורץ דרך

אין זו הפעם הראשונה שבה חוה זינגבוים ופרופ' לוברט מצליחות למזער חומר שנחשב כבלתי חדיר במריחה, אך זינגבוים מדגישה כי קולגן הוא אחד החומרים המאתגרים ביותר כשמדובר בהחדרה עורית, בשל מבנהו המולקולרי הייחודי. מדובר בחלבון חיוני, בעל מבנה דמוי צמה, המורכב משלוש שרשראות חלבון, ובזכות היותו סיב חזק וגמיש, הוא תורם למראהו המוצק והצעיר של עור הפנים. יתרונו של החלבון הוא גם החיסרון, שכן בשל מבנה וגודל המולקולה, עד היום לא נמצאה דרך יעילה להחדיר אותו אל העור, גם לא בהזרקות - טיפול קוסמטי שהפך לפופולרי מאוד בשנים האחרונות. ההבנה כי החדרת קולגן לעור תאפשר לנשים ולגברים מכל רחבי העולם לשדרג משמעותית את איכות עור הפנים שלהם, היא זו שהובילה את חוה זינגבוים לפתוח במסע נחוש לעבר הפתרון. היא חברה שוב לידידתה משכבר הימים פרופסור לוברט, והרעיון קרם עור וגידים, עד ליישום המוצלח בשטח. יחד עם חוקרים נוספים וצוות הפיתוח של חוה זינגבוים, הן הגיעו לפריצת דרך מדעית, העולה על כל דמיון.

לחשוב בגדול ולמזער מה שאפשר

שיתוף הפעולה בין זינגבוים ולוברט הוביל לפיתוחן של פורמולות מבוססות טכנולוגיית מזעור ייחודית - Deep Skin Technology - המאפשרות להחדיר רכיבים פעילים ממוזערים במריחה לעומק העור, תוך שמירה על תכונותיהם בצורה אבסולוטית. להישג של מזעור הקולגן ואפשרות החדרתו בתכשיר הסופי בצורתו הממוזערת, יש משמעות עולמית נרחבת הפורצת את תחומי הפעילות הקוסמטית, ופותחת שער למגוון רחב של שימושים בתעשיות השונות. משמעות נוספת היא שדרוג מוצרי קוסמטיקה קיימים, שכן מוצרי המדף הקיימים כיום, מכילים רכיבים מפורקים של קולגן, שאינם יכולים לשוב ולהיות קולגן על כל תכונותיו. לרכיבים אלה השפעה מועטה על העור, אם בכלל. כדי שתכונות הקולגן תנוצלנה במלואן בעור, יש צורך בקולגן השלם, בשילוב עם פורמליזציה מושלמת המאפשרת לו לשמור על המבנה הסלילי המקורי ועל תכונות החומר, ופריצת דרך זו הושגה והוכחה מדעית רק בפורמולת REMICRONIZED מבית חוה זינגבוים. התוצאה היא תכשירי בוטיק פעילים מעולים, המשפיעים באופן משמעותי וניכר על מצב העור, כבר מרגע תחילת השימוש בהם.

תכשירי סדרת REMICRONIZED הם התכשירים היחידים בעולם המחדירים לעומק העור קולגן פברילי ממוזער וחומצה היאלורונית ממוזערת, ומשפיעים באופן מידי על מצב העור, מעלים את רמת הנפח והלחות, ממצקים את העור ותומכים בעיכוב ובהפחתת סימני הזדקנות לאורך זמן.

100% ממשתמשי פורמולת REMICRONIZED דיווחו כי העור רווי ולח יותר.
94.55% דיווחו כי העור מתוח יותר.
81.82% דיווחו על הפחתה בקמטים ובקמטוטים.
בדיקות הוכיחו כי רמת הלחות נשארת גבוהה גם לאחר 12 שעות.

הטכנולוגיה החדשה של חוה זינגבוים. יח"צ,
טכנולוגיית המזעור מאפשרת גם לשמור על מבנה הקולגן וגם לשלב אותו בפורמולה והתוצאה היא מוצר בוטיק מעולה/יח"צ

אשרור מהקהילה המדעית ברחבי העולם

בשלב שבין סיום הפרויקט לבין אריזת הקרמים החדשניים באריזות המפוארות והממותגות של חוה זינגבוים, ביצעו זינגבוים ולוברט צעד מרחיק לכת נוסף, שזיכה אותן במקום של כבוד בכתב העת המדעי היוקרתי JCAD. ביחד עם מיטב החוקרים מאוניברסיטת בר-אילן, הושגה הוכחה מיקרוסקופית חד משמעית לכך שהקולגן הממוזער בטכנולוגייתDeep Skin Technology אכן חודר לעומק האפידרמיס. מדובר בהוכחה שטרם נראתה כמוה, והקהילה המדעית כעת מאמצת לחיקה את מותג זינגבוים, ונרגשת להתחיל לחקור את האפשרויות הנוספות שאפשר למצות באמצעות הטכנולוגיה.

העתיד כבר כאן. אז מה הלאה?

זינגבוים בהחלט לא מתכוונת לעצור פה. בזמן שהקרם החדשני עושה את דרכו לקליניקות וללקוחות, עיניה נשואות כבר אל החידוש הבא ואל הדרכים המסעירות שבהן תוכל להוציא אל הפועל ולהגשים רעיונות שפעם נראו בגדר חלום. כעת, נותר רק להמתין לדבר הגדול הבא, וכפי שמותג חוה זינגבוים מוכיח, מגבלות נועדו כדי לפרוץ אותם.

בשיתוף חוה זינגבוים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully