חוה זינגבוים מציגה טכנולוגיה פורצת דרך, המשנה את פני עולם הקוסמטיקה

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 11.7.2022 / 11:23

תשכחו מכל מה שידעתם עד כה על תכשירי קוסמטיקה. הבשורה הגדולה על פריצת הדרך המדעית שהושגה בהובלת חוה זינגבוים, אומצה בחום על ידי כל ראשי הקהילה המדעית, וזכתה להכרה רשמית כפורמולה הראשונה והיחידה בעולם שהצליחה להחדיר קולגן פברילי לעומק העור, במריחה

בווידאו: הכנס של חוה זינגבוים/עריכה: גלעד מן מנהיים

"באתי לחגוג אתכם שיא", הכריזה חוה זינגבוים, בכנס המקצועי שאליו הוזמנו כ-400 קוסמטיקאיות מובילות בתחומן, ותוך דקות ספורות התברר כי המילה "שיא" לא מתחילה אפילו לתאר את מה שהתרחש: מגזין JCAD - Journal of Clinic and Aesthetic Dermatology - פרסם מחקר שנערך על-ידי מותג זינגבוים, בשיתוף עם מיטב המוחות של אוניברסיטת בר-אילן הנחשבת. זוהי הפעם השנייה שזינגבוים זוכה לככב במגזין והפעם נלווית למחקר הוכחה מדעית שעד לא מזמן, איש לא הצליח להשיג - הוכחת חדירות של קולגן פברילי (סיבי) ממוזער לעומק העור, במריחה. קולגן השומר על תכונות המקור של החומר, ועל המבנה המולקולרי המקורי, בשלמותו.

הכנס של חוה זינגבוים. יח"צ,
הכנס של חוה זינגבוים/יח"צ

שילוב כוחות עוצמתי

על המחקר חתומים בין השאר פרופסור רחל לוברט, פרופסור דרור פיקסלר - ראש המחלקה לננו-טכנולוגיה בבר אילן וחוקרים מובילים נוספים. יחד עם צוות המחקר והפיתוח של חוה זינגבוים, שהובילה אישית את התהליך בנחישות ותעוזה לכל אורכו, הושגה הוכחה לחדירות עורית עמוקה ביותר, עד לסוף האפידרמיס, של המוצר החדש שהושק בכנס: קולגן ממוזער במריחה.

איך זה עובד?

באמצעות טכנולוגיית המזעור, הקולגן במוצרי חוה זינגבוים שומר על תכונותיו המקוריות וחודר לעומק העור במריחה ומוביל לתוצאות אידיאליות. כמו כן, זינגבוים הדגישה כי הפורמליזציה של המוצר בנויה כך שתמקסם את פעילות המוצר. התוצאה היא שיפור מוכח של מאות אחוזים בלחות ומיצוק העור ונראות מרשימה בטווח הקצר והארוך.

"עולם הננו טכנולוגיה משנה את כל מה שאנחנו מכירים"

זינגבוים לא הסתפקה בפיתוח המוצר עצמו. היא לקחה סיכון והחליטה כי באמונה ובטחון, היא יוצאת למסע כדי להציג הוכחות מדעיות ליכולת החדירות העורית שלו. הסיכון השתלם, כאמור. הקהילייה המדעית ברחבי העולם התמלאה השתאות מול תוצאות המחקר וכיום כתבי-עת מדעיים נוספים, שואפים להציג את המאמר המהפכני, שכבר מופיע בראש תוצאות החיפוש בגוגל. "אנחנו כבר לא מדברים על קוסמטיקה רפואית", הכריזה זינגבוים מול קהל נשות ואנשי המקצוע והקהל בבית, שצפה בכנס בשידור LIVE ברשתות החברתיות. "חדירות לעומק העור באמצעות טכנולוגיית מזעור, זה משהו שיוכל לשמש עוד תחומים: רפואת עור, רפואה משלימה, תעשיית המזון ועוד. הרבה דברים שהיו בגדר חלום, עומדים להתגשם", אמרה זינגבוים.

הכנס של חוה זינגבוים. יח"צ,
הכנס של חוה זינגבוים/יח"צ

חדירות עורית מעניקה ערך מוסף למטופלים

מעבר להישג המרגש, מדובר גם בבשורה מקצועית משמעותית עבור קוסמטיקאיות וקוסמטיקאים המבססים את טיפוליהם על מוצרי הבוטיק של המותג. מאיר רענני, קוסמטיקאי מקצועי, אמר: "מדובר בקפיצת מדרגה עצומה של השיטה הדו-ערכית שמאפיינת את המותג וזה יקדם אותי כאיש מקצוע, כי זה אומר שאני מעניק את הטיפול הטוב ביותר בעולם". גם מלי סיטון, בעלת קליניקה לקוסמטיקה ואסתטיקה, מספרת על השדרוג המקצועי: "חדירות עורית עמוקה של קולגן במריחה, מתאימה למשל למי שלא מתחברת או חוששת מהזרקות. עכשיו אני יכולה לתת ערך מוסף מוכח מחקרית למטופלות שלי וזה ממצב את המיתוג שלי גבוה".

הכנס הסתיים במסר לכל אחת ואחד, כל תכשיר קוסמטי חייב לטפל בעומק העור כדי להיות יעיל, כך העור שלנו בנוי מבחינה ביולוגית, קולגן, חומצה הילאורנית חייבים לחדור לעור כדי להיות אפקטיביים.
נכון להיום, רק הטכנולוגיה שלנו הוכחה מחקרית והוכחה זו התקבלה באהבה על ידי הקהילה הבינלאומית, זוהי בשורה לעולם קוסמטיקה.

למידע נוסף על התכשירים ופריצת הדרך

בשיתוף חוה זינגבוים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully