שיקום העור אחרי הקיץ: הדרך לעור פנים בריא וקורן כל השנה

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:34

בקיץ העור שלנו חשוף הרבה יותר לנזקי השמש, וכדי לשקם אותו יש להשתמש בתכשירים המותאמים לשיטת הטיפול הדו-עומקי, שפותחה על ידי חוה זינגבוים. הרשימה המלאה בפנים

חוה זינגבוים. יח"צ,
בתקופה שבה החשיפה לשמש יורדת והעור החלים לחלוטין מכוויות שמש שאולי נצרבו בו, מומלץ להתחיל בתהליך חידוש העור/יח"צ

סוף סוף מזג האוויר הופך להיות נעים יותר - אפשר לצאת לריצה או להליכה בשעות הבוקר, ליהנות מבילוי בצל בסוף השבוע ואפילו ללבוש ג'קט קליל בערב. אלו ללא ספק החודשים היפים יותר בשנה, אלו שגורמים לנו באמת ליהנות מתחלופת העונות.

לכולנו יש את הדברים שאנחנו עושות בתקופה הזו של השנה - בין אם מדובר בניקוי הארון ושליפת הבגדים הארוכים יותר או חשיבה מחודשת על יעדים ומטרות. אחד הדברים שכולנו צריכות לעשות בתקופה הזו הוא לשים לב לעור הפנים שלנו, ובעיקר להתחיל בתהליך שיקום אחרי חודשי הקיץ הלוהטים.

הסיבה לכך שהגיע הזמן להתחיל בשגרת טיפול משקמת, היא העובדה שבקיץ העור שלנו חשוף הרבה יותר לנזקי השמש. קרני ה-UVB וה-UVA פוגעות בעור שלנו, גם אם אנחנו נחשפות אליהן לזמן קצר מדי פעם, והן מזיקות לעורנו ולבריאותנו. הן הגורם העיקרי לכוויות, להיווצרות כתמי פיגמנטציה, לאיבוד לחות ולהתייבשות העור, והתוצאה היא עור פנים פגיע יותר, כזה שמתמודד עם הזדקנות מואצת, קמטים, קמטוטים ובמקרים חריגים אפילו שינוי מולקולרי בתאים, וכתוצאה מכך סרטן.

שיטת הטיפול הדו-עומקי

כדי לשקם את העור ולטפל בנזקי קרינת השמש, יש להשתמש בתכשירים המותאמים לשיטת הטיפול הדו-עומקי, שפותחה על ידי חוה זינגבוים. כלומר הטיפול הוא בשכבת העור החיצונית והפנימית במקביל. מדובר בתהליך שמחזק את העור, מבריא אותו ומבהיר את כתמי הפיגמנטציה.

פילינגים

בתקופה שבה החשיפה לשמש יורדת והעור החלים לחלוטין מכוויות שמש שאולי נצרבו בו, מומלץ להתחיל בתהליך חידוש העור, ולעודד ייצור של תאים חדשים ובריאים יותר מעומק העור. רצוי להשתמש בפילינגים שמצד אחד פועלים באופן משמעותי, ומצד שני אינם אגרסיביים לעור. שימוש מדויק בפילינג ביתי עדין ואפקטיבי, יסייע ביצירת עור בריא, אחיד ורווי יותר בלחות.

סרומים, קרמים, מסכות

כדי להעניק לעור את כל מה שהוא זקוק לו כדי להשתקם, להחלים ולהיראות במיטבו, מותאמים תכשירי הטיפול מבית חוה זינגבוים, לשיטת הטיפול הדו-עומקי, ומכילים רכיבים פעילים הפועלים במקביל לאיחוי וריפוי שכבת העור החיצונית, מעלים את רמת לחות העור ומשפרים את מרקמו וגמישותו, ובו-זמנית מחדירים לעומק העור רכיבים פעילים עוצמתיים המחזקים את בריאות העור, מאיצים תהליכי התחדשות וריפוי, מעלים את רמת הנפח והלחות הפנימית וממצקים את העור.

תכשירי הטיפול הייעודיים כוללים מגוון רכיבים המעניקים מעטפת הגנה ושיקום לשכבות העור החיצוניות והפנימיות במקביל.

רכיבים לטיפול בשכבת העור החיצונית, כוללים לדוגמה:

ליפידים וחומצות שומן חיוניות, כגון אומגה 6 ואומגה 3 - לשיקום מרקם העור ושיפור גמישותו.

פרוביוטיקה, ויטמין D ורכיבים פעילים המחזקים את בריאות העור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות כמו אובך, זיהום אוויר, קרינת מסכים (אור כחול), ערפיח ועוד (כפי שניתן למצוא למשל בסדרת הסרומים של NEW ESSENTIALS).

חומצה היאלורונית במולקולה גדולה ורכיבים סופחי לחות, השומרים על לחות העור.

רכיבים לטיפול בשכבות העור הפנימיות, כוללים לדוגמה:

פפטידים חדשניים להנעת תהליכים ביולוגיים חשובים לתפקוד העור.

מדכאי מלנין מתקדמים לעיכוב ולמניעת כתמי פיגמנטציה.

אנטי אוקסידנטים עוצמתיים להגנה על תאי העור מפני נזקי רדיקלים חופשיים.

סדרות תכשירי רימייקרונייזד ופרופסי מבית חוה זינגבוים, מכילות גם חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער החודרים לעומק העור במריחה, ומשלימים את החוסרים הקיימים בעור. רכיבים אלה מעלים משמעותית את רמת הנפח והלחות הפנימית, והסינרגיה ביניהם יוצרת תשתית סיבית אלסטית המחזקת את מיצוק העור. סדרות תכשירי REMICRONIZED ו-PROPHECY הן היחידות בעולם שהוכחו מחקרית כמובילות חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער לעומק העור במריחה, וטכנולוגיה בלעדית זו זכתה לפרסום בכתב העת המדעי העולמי JCAD.

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully