המוצר שישנה לך את שגרת הטיפול: כך תבחרי את הפילינג הנכון עבורך

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:34

פילינג מכני או מבוסס חומצות הידרוקסיות? טיפול אצל קוסמטיקאית או בבית? כל מה שאתן צריכות לדעת על המוצר שעושה שינוי משמעותי בעור הפנים שלנו

אולי אנחנו לא ממש מרגישות את זה, אבל העור שלנו מתחדש ללא הפסקה. התאים המתים שמצטברים על העור, מפנים את מקומם לתאים חדשים ורעננים, בתהליך שחוזר על עצמו בממוצע בכל 28 ימים, וגורם לעור להיראות מתוח, חלק ורווי בלחות. עם זאת, במהלך השנים התהליך הזה מואט, והתוצאות באות לידי ביטוי בתופעות כמו פיגמנטציה, יובש, קמטוטים ורפיון עור, אקנה ופצעונים.

כדי להשיב לעור את קצב התחדשותו התקין, משתמשים בתעשיית הקוסמטיקה במחדשים (פילינגים). הפילינג עוזר להשיל את התאים המתים, ומניע תהליכים פנימיים שמאפשרים לעור ליצור תאים צעירים יותר.

יש שני סוגים עיקריים של פילינגים - פילינגים מכניים שמלטשים את שכבת העור העליונה, ומסירים את התאים המתים באמצעות פעולות שפשוף עדינות, ופילינגים מבוססי חומצות הידרוקסיות, שלא משפשפות את העור, אלא ממסות את החלבון שמשמש כדבק בין-תאי ובכך עוזרות "להשיל" את תאי העור המתים. אלו בעצם חומצות שעוזרות לעור להתחדש באופן טבעי ומבוקר, מבלי לחשוף אותו או לפגוע באיזון שלו, מה שיוצר טקסטורה חלקה יותר ומראה רענן.

חשוב להבין שלמרות שחומצות הן יעילות להתחדשות העור, המחשבה שטיפול אגרסיבי יסייע להתחדשות מהירה יותר היא שגויה, ואפילו עלולה להוביל לתוצאה הפוכה ולנזק משמעותי. פילינגים חזקים בריכוז חומצות גבוה מדי, יפגעו ברקמת העור, וייצרו גירוי וקילוף קיצוני שעשויים לעורר את המערכת החיסונית לתגובה חריפה ולתופעות לוואי בלתי רצויות - זו הסיבה שחשוב להכיר את רכיבי הפילינג, את ריכוז החומצות ואת אופן פעילותן, או לקבל המלצה מקוסמטיקאית מומחית שתתאים את שגרת הטיפול הנכונה עבור העור שלנו.

תכשירי הפילינג מבית חוה זינגבוים, שבהם משתמשות קוסמטיקאיות בקליניקה, הם תכשירים התומכים בתהליך הטיפולי, והם מכילים מקבץ חומצות הפועלות בסינרגיה לפעילות חידוש מדויקת, בשילוב עם חומרים פעילים ייעודיים נוספים, בהתאם למטרת הטיפול הספציפית בעור. חלקן ממשיכות לפעול בעומק העור גם לאחר הטיפול, למשך 8 שעות.

ולהשלמת הטיפול בקליניקה, כדאי להוסיף גם פילינג ביתי - ואלו מבית חוה זינגבוים נחלקים לשלושה סוגים עיקריים.

חוה זינגבוים. יח"צ חוה זינגבוים,
חוה זינגבוים/יח"צ חוה זינגבוים

פילינג על בסיס מימי, לעורות שומניים ומפרישים:

GLYCO ACTIVE HOME SOLUTION - מדובר בפילינג נוזלי, פעיל ועוצמתי שמתאים לעור רגיל, לעור שמנוני או לעור אקנתי. הוא מכיל חומצות חדירות ופעילות בעומק העור. הפילינג משלב חומצות אלפא ובטא הידרוקסי. מסייע בהסרת תאים מתים, מאזן את שומניות העור, מעניק הגנה אנטי-אוקסידנטית עוצמתית ומשווה לעור מראה קורן ורענן ומרקם חלק ורך למגע, לשימוש מתמשך שאינו מגרה את העור.

פילינג על בסיס קרם לעורות יבשים/מיובשים:

GLYCO ACTIVE CREAM STEP 1 - זהו פילינג עדין על בסיס קרם, שמחדש את העור ללא ייבוש וקילוף. הקרם משמר את הלחות ומגן על שכבת העור העליונה, לצד זירוז קצב התחדשות העור והשלת התאים המתים. הוא מעניק מראה עור רענן, אחיד, בריא וקורן, ומתאים במיוחד לעור יבש, לעור רגיש ולעור שאינו מורגל לחומצות.

*לאחר שימוש ממושך ניתן להתקדם ל GLYCO ACTIVE CREAM STEP 2 - מחדש פעיל יותר, בריכוז 10% חומצות.

BIOMIMETIC SYSTEM CREAM - זהו קרם פעיל לחידוש העור שמתאים במיוחד לעור בוגר ועדין, ומותר לשימוש גם בתקופת היריון. הוא מכיל שילוב של חומצות אלפא ובטא הידרוקסי ורטינול, אשר על אף פעילותו העוצמתית לא מייבש, מקלף או פוגע בעור בכל צורה. בסיס התכשיר עשיר בחומצות שומן חיוניות המשקמות את העור ומסייעות בחיזוק שכבת ההגנה שלו, במקביל לפעילות חידוש העור. הקרם מעניק הגנה אנטי אוקסידנטית, משמר את רמת הלחות ומחייה את מראה העור.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
seperator

פילינג גרגירים מכני, להסרה מידית של התאים המתים:

MICRODERMABRATION COMPLEX - פילינג גרגירים עדין במיוחד לשימוש יומיומי לכל סוגי העור (למעט עור עם אקנה פעיל). יש לו מרקם משחתי, והוא מחדש ומלטש את מראה הפנים יחד עם שמירה על לחות. למרות הגרגירים הוא אינו שורט או מגרה את העור ומעניק הגנה אנטי אוקסידנטית ואנטי דלקתית. מותיר את העור רך וקורן, ומעניק מראה בוהק ואחיד.

SKIN POLISH MASK (Green Lab 23) - ג'ל גרגירים טבעוני המבוסס על תמצית ירוקה עשירה בכלורופיל וב-23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט. הג'ל בעל שילוב ייחודי של גרגירים עדינים וחומצות אלפא ובטא הידרוקסי בריכוז 10%, מחדש ומלטש את העור למראה בוהק ואחיד. התכשיר אינו מכיל פראבנים ו-SLS, ומחזק את בריאות העור. מתאים לכל סוגי העור (למעט אקנה פעיל).

כמה פילינגים מומלצים לרכישה מבית חוה זינגבוים

בשיתוף חוה זינגבוים
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully