רואים את הגיל על הידיים שלך? כנראה שעוד לא פגשת את קרם הידיים הנכון

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:33

אנחנו משקיעים המון בטיפוח הפנים אבל שוכחים שהידיים תמיד יסגירו את הגיל שלנו, בעיקר אם כל מה שחשוב לנו בקרם ידיים זה "שיריח טוב". בימים אלו מושק לראשונה בעולם קרם ידיים שחודר לעומק העור ומטפל בהזדקנות הידיים

חוה זינגבוים ידיים. יח"צ,
מרבית תכשירי הידיים כוללים רכיבים שומניים שנשארים על שכבת העור החיצונית במטרה לאטום את העור ולמנוע אובדן לחות/יח"צ

הידיים שלנו הן אחד החלקים הכי חשופים, פגיעים ורגישים בגוף שלנו, ועם זאת הן גם אחד האזורים שרובנו מעניקים להם את תשומת הלב המעטה ביותר. למרות שהן חשופות כמעט בכל שעה ובכל מזג אוויר, למרות שהן הראשונות שבאות במגע עם חומרים, חפצים ומשטחים, שחלקם עשויים להיות מזיקים, ולמרות שבגלל כל אלו ועוד, הן משקפות ללא רחמים את סימני ההזדקנות - רובנו לא משתמשים בקרם ידיים מדי יום וגם אם כן, לרוב לא נקדיש יותר מדי מאמץ בבחירה שלו אלא נסתפק בלוודא שיש לו ריח מספיק טוב.

מה הופך את הידיים לאזור רגיש כל כך? קודם כל, הן האיבר היחיד, מלבד הפנים, שנשאר גלוי כמעט בכל מזג אוויר ולכן גם חשוף לפגעי מזג אוויר כמו קרינה מזיקה, יובש, כוויות קור ועוד. אבל בעוד שהמודעות להגנה על עור הפנים הולכת וגדלה, את הידיים רובנו מזניחים. בקיץ, למשל, לא נצא מהבית בלי למרוח קרם הגנה לפנים, אבל כמה מכם יגנו באותו אופן על הידיים, שנחשפות לשמש לא פחות?

אישה צעירה ויפה. יח"צ,
כניעה לתהליך ההזדקנות היא לא משהו שהמדענים של חברת חוה זינגבוים מוכנים לקבל/יח"צ

דבר נוסף שתורם לרגישות הגבוהה של הידיים הוא היותן הראשונות שבאות במגע עם כל דבר שמשמש אותנו. אלה יכולים להיות חומרי ניקוי שעלולים לפגוע בשכבות העליונות של האפידרמיס ולהשאיר את העור פצוע ורגיש, חומרים או חפצים רותחים או קפואים שגורמים לכוויות בעור הידיים, וגם שריטות וחתכים הן דבר שבשגרה כשאנחנו באים במגע עם מגוון סוגים של חומרים, חפצים ומשטחים. כל פגיעה כזאת פוגעת ברקמת העור וחושפת אותו לחדירה של פתוגנים ומזהמים העלולים לגרום לדלקות.

ואגב, גם הקפדה מופרזת על היגיינה, המתבטאת בשטיפות ידיים תכופות, עלולה לפגוע בעור הידיים כיוון שהיא מסירה את שכבת ההגנה החיצונית של עור הידיים השומרת על לחות, שלמות וגמישות העור. ככל שנשטוף את הידיים בתדירות גבוהה יותר, כך העור יאבד לחות בקצב מהיר יותר, יתייבש וייעשה רגיש, פגיע ומגורה.

גם לידיים מגיע טיפול אנטי-אייג'ינג

לצד כל הגורמים החיצוניים שעלולים לפגוע בעור הידיים, חשוב לזכור שבניגוד לרוב אזורי הגוף, הידיים אינן מרופדות בשכבת שומן עבה. מלכתחילה, עור הידיים הוא הרבה יותר דק ופגיע, וככל שמתבגרים גם שכבת השומן הקיימת הולכת ומדלדלת והעור הופך ליותר ויותר רפוי. דבר נוסף שקורה עם השנים הוא שסיבי הקולגן והאלסטין, האחראים לגמישות העור ולבריאותו, מתחילים להיפגם ולהישבר, וגם קצב הייצור של סיבים חדשים הולך ויורד. כתוצאה מכך, הידיים חשופות הרבה יותר לנזקי רדיקלים חופשיים אשר פוגעים בתפקוד תאי העור, והדבר מוביל להיווצרותם של סימני הזדקנות ניכרים: קמטים, עור רפוי, כתמים, ורידים בולטים, קילופים ויובש - ממש כמו בפנים.

אך בניגוד לפנים, שעבורן פותחו מגוון סוגים של טיפולי אנטי-אייג'ינג, לרבות הזרקות בוטוקס וחומרי מילוי או שימוש במכשירים מתקדמים, הטיפול בידיים מסתכם במריחת קרמים חיצוניים. רובנו, כאמור, בכלל לא טורחים להתעמק בסוג קרם הידיים שנקנה, אבל אם היינו עושים זאת, היינו מגלים שכמעט אין קרמים שמעניקים לידיים טיפול ראוי.

מרבית תכשירי הידיים כוללים רכיבים שומניים שנשארים על שכבת העור החיצונית במטרה לאטום את העור ולמנוע אובדן לחות. הם אינם ייעודיים לאנטי-אייג'ינג ואינם מכילים נוגדי חמצון עוצמתיים, ומלכתחילה אינם מסוגלים לחדור לעומק העור. מצד אחד, השימוש בהם לא מספק לעור לחות אמיתית אלא הקלה רגעית בלבד ומצד שני, הסרתם מסירה גם את שכבת המגן הטבעית של העור וגורמת לייבוש יתר. כך נוצר מעגל קסמים שבו אנו מורחים אותם שוב ושוב כדי להרגיש שהעור מספיק רך, גמיש ורווי בלחות, אך למעשה הוא לא מקבל כל הזנה ותהליך ההזדקנות של הידיים ממשיך באין מפריע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
חוה זינגבוים ידיים. יח"צ,
פריצת דרך עולמית נרשמה בחברת חוה זינגבוים/יח"צ

REMICRONIZED HAND CREAM - טיפול אנטי אייג'ינג חדשני לידיים מבית חוה זינגבוים

לשמחתנו, כניעה לתהליך ההזדקנות היא לא משהו שהמדענים של חברת חוה זינגבוים מוכנים לקבל. בעבודה משותפת עם מחלקות הכימיה והננו טכנולוגיה של אוניברסיטת בר אילן, השיגה החברה פריצת דרך עולמית ופיתחה פורמולת אנטי-אייג'ינג חדשנית בשם REMICRONIZED, המבוססת על שתי טכנולוגיות מזעור שמצליחות להחדיר לעומק העור, במריחה, גם חומצה היאלורונית ממוזערת וגם קולגן פברילי ממוזער.

בימים אלו משיקה החברה את קרם הידיים REMICRONIZED HAND CREAM- קרם הידיים הראשון בעולם שמעניק לידיים טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי ופעיל בעומק העור, מעלה את הנפח והלחות הפנימיים ויוצר מעטפת הגנה חיצונית השומרת על לחות העור לשעות ארוכות.

הקרם נבדק במחקר קליני שהסתיים בתוצאות הבאות:

· 100% מהנסיינים דיווחו שעורם מרגיש רווי ולח יותר.

· 94.55% מהנסיינים דיווחו שעורם מרגיש ונראה מתוח יותר.

· 81.82% מהנסיינים דיווחו על פחות קמטים וקמטוטים. כמו כן, הצביעו תוצאות המחקר על עלייה של 142% בלחות העור תוך 12 שעות, ותוך 4 שבועות בלבד נרשמה גם עלייה של 38.16% ברמת המוצקות של העור ועלייה של 37.43% ברמת האלסטיות של העור. כיום, זוהי הדרך היחידה שמספקת מענה מוכח להזדקנות הידיים ועכשיו, עם החורף והיובש שמגיע עמו, זה בדיוק הזמן להתחיל לתת לידיים שלכם את הטיפול הנכון.

למידע נוסף ורכישה של קרם הידיים הראשון והיחיד בעולם המחדיר חומצה היאלורונית ממוזערת וקולגן פברילי ממוזער לעומק העור במריחה >>

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully