גבר, גם העור שלך זקוק לחומצה היאלורונית

בשיתוף חוה זינגבוים

עודכן לאחרונה: 20.12.2022 / 13:33

אם עד היום הכרת את המושג "חומצה היאלורונית" רק דרך הנשים שסביבך, הגיע הזמן להבין עד כמה היא חיונית גם לעור הפנים הגברי, ואיך אפשר, גם בלי הזרקות, לוודא שהיא חודרת לשכבות העמוקות של העור בצורה היעילה ביותר

חוה זינגבוים. יח"צ,
פריצת הדרך העולמית בנושא הגיעה עם פורמולת PROPHECY המהפכנית, שפותחה על ידי חברת חוה זינגבוים/יח"צ

כשמדברים על סימני ההזדקנות מתייחסים בעיקר לנשים, נכון? אצל נשים יש אובדן נפח, עור רפוי, קמטים וקמטוטים - ואצל גברים יש ג'ורג' קלוני. ככה זה, בעולם שלנו ההזדקנות אכזרית לנשים ומחמיאה לגברים. אבל כיוון שחוץ מג'ורג' קלוני יש עוד כמה גברים בעולם, ומכיוון שלפחות חלקם לא רואים בסימני הגיל שום דבר מחמיא והיות שעור הפנים הגברי נמצא בסכנה להזדקן מהר יותר מעור הפנים הנשי - חשוב לדבר על טיפול בעור שמתאים גם לגברים.

לעור הגברי יש מאפיינים שונים מעט מהעור הנשי, בין היתר מכיוון שהוא מושפע מרמות הטסטוסטרון הגבוהות: הוא עבה יותר מהעור הנשי, מפריש יותר זעה ושומן ובעל נקבוביות פתוחות. כמו-כן, תכשירי הגילוח שבהם גברים רבים משתמשים באופן קבוע, וגם עצם הגילוח עצמו, מסירים פעמים רבות את שכבת השומן הטבעי של העור, וגורמים לעור הפנים הגברי לאבד את גורמי הלחות הטבעיים שלו מהר יותר מהעור הנשי.

קחו את המאפיינים הללו, שלבו אותם עם פעילויות ספורטיביות אינטנסיביות, שמשותפות להרבה גברים, עם שהייה מרובה בחוץ וחשיפה גבוהה לשמש, שנפוצות במדינה קיצית כמו שלנו, ועם העובדה שרוב הגברים לא מקפידים על שגרת טיפול ששומרת על רמות לחות גבוהות בעור הפנים - וקיבלתם עור חשוף הרבה יותר לאובדן לחות ולנזקי רדיקלים חופשיים.

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ
חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

הפתרון: חומצה היאלורונית

אם עד היום שמעתם על "חומצה היאלורונית" רק דרך בת הזוג, האחות, האמא או החברה הכי טובה שלכם, הגיע הזמן שגם אתם תבינו עד כמה היא חיונית לעור הפנים. החומצה ההיאלורונית מיוצרת בגוף באופן טבעי ומשחקת תפקיד מכריע בקיומם של מגוון תהליכים ביולוגיים חשובים. אחד מהם הוא השמירה על רמת לחות גבוהה בעומק העור, דבר חיוני לתפקוד תקין של העור ולבריאותו.

החומצה ההיאלורונית נמצאת בכל רקמות הגוף והיא בעלת יכולת ספיחת מים של עד פי אלף ממשקלה. בזכות תכונה זו, היא שומרת על רמות לחות גבוהות בתאים וגם על נפח הרקמות. בנוסף, היא שומרת על איכותם, שלמותם וגמישותם של סיבי הקולגן והאלסטין שכחלק מתפקידם מייצרים מעין רשת פנימית שמעניקה לעור עמידות ומיצוק.

עם הגיל, הגוף מייצר פחות ופחות חומצה היאלורונית, ולכן רקמות העור מאבדות לחות ונפח, וסיבי הקולגן נפגעים. התוצאה שאנחנו רואים על העור היא הופעה של סימני הזדקנות כמו קמטים, קמטוטים, יובש ועור רפוי - כן, גם אצל גברים. ובהתחשב במאפייני העור הגברי שהזכרנו קודם - זה עלול לקרות יותר מהר ממה שנדמה לכם.

פורמולת PROPHECY של חוה זינגבוים - הדרך היעילה ביותר להחדיר חומצה היאלורונית לעומק העור

ניסיונות (רבים, יש לציין) שנעשו לאורך השנים כדי לפתח תכשירים קוסמטיים שמצליחים להחדיר לגוף חומצה היאלורונית באמצעות מריחה על העור - לא צלחו. מולקולת החומצה ההיאלורונית גדולה מכדי להצליח לחדור לעומק העור במריחה, כך שרוב התכשירים שפותחו הצליחו לספק לא יותר ממעטפת לחות חיצונית לעור. גם ניסיונות לשלב בתכשירים קוסמטיים חומצה היאלורונית ממוזערת, שקיימת בצורת אבקה, נכשלו, כיוון שהמולקולה פשוט ספחה נוזלים מהתכשיר וחזרה לגודלה המקורי.

פריצת הדרך העולמית בנושא הגיעה עם פורמולת PROPHECY המהפכנית, שפותחה על ידי חברת חוה זינגבוים בשיתוף פרופ' רחל לוברט והמחלקות לכימיה, פיזיקה וננו טכנולוגיה של אוניברסיטת בר אילן. לראשונה בעולם, הצליחו מדעני החברה ומדעני אונ' בר-אילן ליצור פורמולה שמאפשרת לשלב חומצה היאלורונית ממוזערת בקרם, מבלי שתחזור לגודלה המקורי. כך נוצרה סדרת תכשירי הטיפול הראשונה שנמרחת על גבי העור, ומצליחה להחדיר את המולקולה הממוזערת לשכבות הפנימיות ביותר של האפידרמיס.

מחקרים קליניים בלתי תלויים שבדקו את התכשירים בסדרת PROPHECY, והתפרסמו בכתב העת המדעי הנחשב JCAD, הוכיחו שהם משפרים באופן ניכר את בריאות העור, את רמות הלחות והגמישות שלו ואת נראות הקמטוטים, וכאמור, לא רק נשים יכולות ליהנות מהיתרונות שלהם. השימוש בקרם הפנים ובקרם העיניים מסדרת PROPHECY מתאים גם לגברים, ומסייע להחזיר לעור את רמת הלחות הרצויה מבלי לפגוע במאפיינים הייחודיים של העור הגברי ובמראהו הטבעי.

מלבד החומצה ההיאלורונית הממוזערת שחודרת אל שכבות העור העמוקות ביותר, והחומצה ההיאלורונית הטבעית שיוצרת שכבת לחות חיצונית על גבי העור, מכילים קרם הפנים וקרם העיניים שורה של רכיבים עוצמתיים נוספים: קרם הפנים מכיל גם ויטמין E, ניאצינמיד, אוריאה וחמאת קקאו שמספקים לעור הפנים הגנה אנטי אוקסידנטית, מעדנים את מרקם העור ומעניקים לו מראה רענן ומלא חיים; ואילו קרם העיניים מכיל גם חומצה היאלורונית מקופסלת - שפועלת על שכבות העור העליונות, קומיפורה מוקול - שתורם לנפח העור ולטשטוש קמטים וקמטוטים, פלמיטואיל גליצין - שמסייע לייצור קולגן ומשמש כגורם אנטי דלקתי ואכינצאה - שתורמת להפחתת כהויות מתחת לעיניים.

למידע נוסף ורכישה של הקרם הראשון בעולם המחדיר חומצה היאלורונית במריחה >>

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully