קרם לחות זה לא מספיק: מדוע חשוב לשלב גם סרום בשגרת הטיפול בעור?

בשיתוף חוה זינגבוים

27.12.2022 / 10:43

אם את מאלה שמעדיפות שגרת טיפול קצרה ככל האפשר, ולא מבינות למה בכלל צריך לשלב תכשיר נוסף כשיש לך קרם לחות מצוין, בוודאי תופתעי לגלות כמה תועלת יש בטיפות בודדות של סרום, וכמה הוא יכול להעצים ולהאיץ את ההשפעה על העור שלך, בלי לבזבז זמן מיותר

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

קרם לחות וסרום הם הדוגמה הקלאסית למשפט "השלם גדול מסך חלקיו". לכל אחד מהם יש תועלת משלו, אבל התועלת המשותפת שלהם הרבה יותר גדולה: שני התכשירים משלימים זה את זה באופן מופלא, כאשר הסרום משמש כשחקן חיזוק משמעותי, מגביר את האפקט הטיפולי של קרם הלחות ומאיץ את ההשפעה שלו על העור.

מה זה סרום, וכיצד מתאימים אותו (ואת קרם הלחות) למצב העור?

המונח "סרום" הוא למעשה שם כולל לתמצית מרוכזת של רכיבים פעילים, בעלת מרקם נוזלי (על בסיס מימי או שומני) ויכולת להיספג במהירות בעור. בשל ריכוזו של הסרום, נדרשות רק טיפות בודדות על מנת ליהנות ממלוא התועלת שהוא מביא עמו. ניתן לשלבו בשגרת הטיפול בשעות הבוקר או הלילה, אך כדי להשלים את הפעולה, מומלץ למרוח מעליו קרם לחות, שימנע אידוי של הרכיבים הפעילים, ויאריך את זמן הפעילות שלהם.

יש מגוון סוגים של סרומים המיועדים לטיפול במצבי עור שונים ובבעיות עור שונות כמו גוון עור לא אחיד, יובש, קמטים וקמטוטים ועוד. האופן שבו כל סרום משפיע על העור תלוי בשילוב הרכיבים הפעילים המרכיבים את הפורמולה, כגון: חומצה היאלורונית, חומצות אלפא-הידרוקסי, שמנים וחומצות שומן, מינרלים, לחותנים ועוד.

כיוון שהשילוב בין הסרום לקרם הלחות משלים ומעצים את הפעולה של כל אחד מהם, מומלץ לבחור סרום וקרם לחות בעלי מטרה טיפולית זהה, ובנוסף, יש להקפיד כי גם המאפיינים של השניים זהים, לדוגמה: לבעלי עור אקנתי מומלץ לבחור סרום וקרם לחות עם רכיבים אנטי בקטריאליים המטפלים בחיידק ה-P.Acne וכן עם רכיבים שמאזנים את פעילותה של בלוטת החלב, האחראית על הפרשת השומן מהעור. לבעלי עור שמנוני מומלץ לבחור סרום וקרם לחות בעלי מרקם קליל על בסיס מימי.

כדי לבחור את הסרום המתאים ביותר לסוג העור, למצבו ולמטרת הטיפול, מומלץ להתייעץ עם קוסמטיקאי/ת מוסמך/ת. במקרים מסוימים מומלץ לשלב סרומים שונים בזה אחר זה, בשיטת השכבות, על מנת לתת מענה למספר מטרות טיפוליות.

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ
חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

נבחרת הסרומים של חוה זינגבוים - טיפול עוצמתי בשיטה הדו-עומקית

הסרומים של חברת חוה זינגבוים הם סרומים טיפוליים במהותם, המכילים את חומרי הגלם המתקדמים והאיכותיים ביותר, וחלקם אף מבוססים על טכנולוגיות בלעדיות ופורצות דרך. כל סרום מספק מענה עוצמתי ואפקטיבי לבעיות עור שונות:

סרום ויטמין C לעור יבש/שמן: תומך בתהליך הבהרת העור ומספק לו הגנה אנטי-אוקסידנטית. מתאים לשילוב בשגרת טיפול המיועדת למטרות אנטי-אייג'ינג וטיפול בפיגמנטציה.

גליקו אקטיב הום סולושן: סרום חומצות לחידוש העור. מכיל חומצות אלפא ובטא הידרוקסי, משמש כפילינג נוזלי פעיל ועוצמתי מבלי לגרות את העור. מתאים לעור רגיל ולאיזון עור שמנוני ומפריש.

סרום Q10: סרום טיפולי לשיקום עור עייף, חסר זוהר וחסר חיוניות. עשיר בליפידים (חומצות שומן) ובנוגד החמצון העוצמתי Q10. מתאים לשילוב בשגרת טיפול המיועדת למטרות אנטי-אייג'ינג, טיפול בעור מיובש וטיפולי זוהר.

סרום נ. ביו פפטיד: סרום תחליבי המסייע בשיפור תפקוד תאי העור, תורם למיצוק העור, מעודד ייצור סיבי קולגן ומגן על הקולגן הקיים מפני פירוק. מכיל פפטידים חדשניים הפועלים על העור בצורה עוצמתית.

סדרת NEW ESSENTIALS: סדרת סרומים המכילים ויטמין D ומעודדים את ייצורו בגוף. מספקים הגנה פרוביוטית ומתאימים לטיפול בנזקי הסביבה וזיהום האוויר. הסדרה כוללת סרום לעור יבש, סרום לעור שומני וסרום המכיל חומצה היאלורונית להעשרת העור בלחות.

Green Lab 23: מבוסס על תמצית טבעונית ירוקה, עשירה בכלורופיל וב-23 ויטמינים, מינרלים ויסודות קורט. אינו מכיל פראבנים ו-SLS ומתאים לכל סוגי העור.

סרום REMICRONIZED: פורמולה המבוססת על טכנולוגיה פורצת דרך ומוכחת מחקרית, אשר לראשונה בעולם מצליחה להחדיר קולגן פברילי ממוזער לעומק העור, במריחה. הסרום תורם למיצוק ולהחייאת מראה העור, ומתאים לשילוב בשגרת טיפול למטרת טיפול אנטי-אייג'ינג עוצמתי.

שילוב הסרום בשגרת הטיפול היומית

בשגרת הבוקר - על עור נקי ויבש, יש לקחת מספר טיפות סרום ולהספיג בעור באמצעות תנועות טפיחה ועיסוי עדין. אחרי שהסרום נספג במלואו, יש למרוח קרם לחות בתנועות עיסוי, ולפני היציאה לשמש יש למרוח מקדם הגנה המתאים לסוג העור.

בערב - ניתן לחדש את הסרום או לשלב סרום מסוג אחר להעצמת האפקט הטיפולי. לאחר שהסרום נספג, יש למרוח מעט קרם לחות.

בשגרת הלילה - ניתן להשתמש בשני סרומים שונים לסירוגין - לילה אחד בסרום לילה לשיקום העור ולבנייתו, ולילה שני בסרום חומצות לחידוש העור, אותו יש להתאים אישית אצל קוסמטיקאית מוסמכת.

לפרטים נוספים ולמגוון הסרומים מבית חוה זינגבוים >>

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully