המדריך של חוה זינגבוים ל-Glow המושלם

בשיתוף חוה זינגבוים

25.12.2022 / 10:43

אנחנו בעד לאמץ את המראה הזוהר לאורך כל השנה, אבל אף פעם לא מתנגדות לאקסטרה GLOW באירועים מיוחדים. המדריך הבא יעזור לך להגיע זוהרת במיוחד לערב הסילבסטר ועם קצת התמדה - הזוהר יישאר איתך לאורך כל השנה

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

ערב השנה האזרחית החדשה, הסילבסטר, נובי גוד או איך שלא תרצו לקרוא לו, הוא ה-הזדמנות להוציא מהארון את שמלות הפאייטים, את הנעליים המנצנצות ובאופן כללי את הפריטים הכי זוהרים שיש לכן. שום דבר לא מוגזם מדי בערב הזה, וכולנו רוצות לחגוג אותו כשאנחנו נראות הכי גלאם שאפשר.

אבל כידוע, גלאם אמיתי מגיע מבפנים, וכל הנצנצים שבעולם לא יוכלו להאיר עור פנים עייף, חסר חיים ואפרפר. לכן, כדי להגיע למסיבות הסילבסטר הכי זוהרות שיש, צריך קודם כל לדאוג לעור פנים זוהר. איך עושים את זה? כמו שאמרו חכמינו - וב"חכמינו" אנחנו מתכוונות כמובן לביונסה - להיראות כל כך טוב אמור לעלות מיליארדים, אלא אם כן אתן יודעות מה אתן עושות.

המדריך של חוה זינגבוים למקסימום Glow בערב השנה החדשה

אם יש מישהי שיודעת מה היא עושה זו כמובן האישה שהיא מעצמת קוסמטיקה שלמה - חוה זינגבוים. כדי להגיע לערב השנה החדשה זוהרות מתמיד, חוה ממליצה ליישם את הטיפים הבאים (בונוס: ככל שתתמידו ותאמצו אותם כשגרת חיים קבועה, כך גם הזוהר יהיה חלק בלתי נפרד מחייכן):

1. שתו הרבה מים - כל מי שקראה אי פעם מדור טיפוח יודעת להגיד ששתיית מים מרובה חשובה למראה העור, אבל רובנו חושבות שהמים חודרים לתאים, וזהו רק מיתוס. שמירה על משק מים תקין תורמת לזרימה טובה של נוזלי הלימפה ושל מחזור הדם, ומעצם כך מביאה למראה עור בריא וקורן. בנוסף, שתייה מרובה מסייעת במניעת מיגרנות (בעיה נשית נפוצה) ובצקות, ותורמת להעלאת האנרגיה. לכן, לאורך השבוע שלפני הסילבסטר ובעיקר ביומיים שלפני המסיבה, יש להקפיד לשתות.

2. המנעו מחשיפה לשמש וממיטות שיזוף - נשים רבות מרגישות הרבה יותר זוהרות כשהן שזופות, אך למעשה, חשיפה לשמש ושימוש במיטות שיזוף הן פעולות שמייבשות את העור ופוגעות בסיבים האלסטיים שמאפשרים את גמישותו. מעל גיל 40 המצב אף מחמיר כיוון שתאי המלנין (פיגמנט הצבע בעור) הולכים ונשחקים עם הגיל, ואיתם גם היכולת של העור להתמודד עם חשיפה מוגזמת לשמש. התוצאה - מראה עור עייף, כתמי שמש וגיל וקמטוטים בולטים. כדי לקבל את המראה השזוף הזוהר, עדיף להשתמש בברונזרים או לכל היותר בשיזוף בהתזה.

3. רוצות להיעזר בטיפול קוסמטי? עשו זאת בחכמה - אם אתן מחליטות לתת לפנים שלכן בוסט נוסף של זוהר באמצעות טיפול קוסמטי בקליניקה, עשו זאת כשבוע לפני המסיבה. טיפול שיבוצע קרוב מדי למועד המסיבה עלול לגרום לכן להגיע אליה עם פנים אדומות ומגורות, בטח אם זו פעם ראשונה, כשאתן עדיין לא מכירות את הרגישויות או האלרגיות שעורכן עלול לפתח. מומלץ להגיע לקוסמטיקאית מקצועית ומוסמכת ולבצע טיפול מוכר שעורכן מגיב לו היטב.

4. אל תוותרו על שנת היופי שלכן - להקפיד על שנת יופי זה לא פינוק ולא מותרות. במהלך שנת הלילה שלנו, כשהוא פנוי סופסוף ממלחמה ברדיקלים החופשיים שמולם הוא מתמודד לאורך היום, העור עסוק בתהליכי חידוש, מפריש מלטונין והורמון גדילה ומשקם את עצמו. כדי לאפשר לו לעשות זאת כמו שצריך, יש לדאוג לשינה של 6 שעות לפחות בכל לילה.

על מנת להפיק את המקסימום משנת הלילה שלכם, ממליצה חוה להיעזר בתכשירים מתאימים. בין היתר, היא מציעה להימנע מקרם לילה עשיר ושומני שמאט את קצב חידוש התאים, ולהשתמש במקום זה בתכשירים שממסים את הדבק הבין תאי ומסייעים בחידוש העור.

שימוש בחומצות, למשל, גם אם תתחילו אותו רק בשבוע שלפני, יבטיח שתגיעו למסיבת השנה החדשה עם עור הרבה יותר זוהר. עם זאת, חשוב לזכור שיש הבדל בין עור צעיר לעור בוגר, ושכל אחד מהם זקוק לשגרת טיפול קצת אחרת. אבל למה להסתבך אם אפשר לקבל פירוט מלא של שגרת הגלואו המתאימה ביותר לכל גיל?

שגרת ה-Glow של חוה זינגבוים לעור צעיר

ערב:

1. סבון קצף FOAMING CLEANSER - מנקה את עור הפנים ביסודיות, מסיר בקלות שאריות איפור ולכלוך מבלי לייבש את העור, שומר על שכבת ההגנה שלו ומחדש אותו.

2. פילינג נוזלי GLYCO ACTIVE HOME SOLUTION - מכיל חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות חדירות ופעילות בעומק העור בריכוז פעיל של 10%. מספק הגנה אנטי אוקסידנטית עוצמתית, מסייע בהסרת תאים מתים, באיזון שומניות העור ובמניעת היווצרות קומודונים (ראשים שחורים ולבנים) ומיליומים (בליטות תת עוריות הנוצרות מהצטברות תאי קרטין וכולסטרול). משווה לעור מראה חלק, אחיד, קורן ורענן ומותיר אותו רך למגע.

3. קרם לחות MOISTURIZER PLUS - משפר את מרקם העור ואת בריאותו, מעלה את רמת הלחות בעור ואת גמישותו ומעניק לעור הגנה עוצמתית מפני נזקי רדיקלים חופשיים. אנטי בקטריאלי ואינו קומודוגני, מתאים גם לעור אקנתי פעיל.

בוקר:

1. סרום טיפולי PURIFYING EXTRACT - סרום תחליבי נטול שומן. מכיל רכיבים אנטי-בקטריאליים חדירים ורכיב המווסת את רמת השומניות בעור, מרגיע עור מגורה, מאזן את העור ומפחית אדמומיות. מתאים לטיפול באקנה ולמניעת התפרצויות.

2. קרם לחות MOISTURIZER PLUS.

פעם בשבוע:

מסכת זהב מחממת GOLD HEATING MASK - עשירה ברכיבי לחות ובנוגדי חמצון, מתחממת במגע עם העור, ממריצה את מחזור הדם, משקמת את שכבת ההגנה החיצונית של העור ומותירה את העור רווי לחות וזוהר במיוחד. אינה מתאימה לשימוש על גבי עור עם אקנה פעיל.

חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ
חוה זינגבוים. יח"צ,
חוה זינגבוים/יח"צ

שגרת ה-Glow של חוה זינגבוים לעור בוגר

ערב:

1. סבון קצף FOAMING CLEANSER - ראו פירוט בשגרה לעור צעיר.

2. קרם לחידוש העור BIOMIMETIC SYSTEM CREAM - מכיל שילוב עוצמתי של חומצות אלפא, בטא הידרוקסי ורטינול, משקם את העור ומסייע לחיזוק שכבת ההגנה שלו, מסייע בהסרת תאים מתים ומזרז את קצב התחדשות התאים, מעניק הגנה אנטי אוקסידנטית ומשמר את רמת הלחות. על אף ריכוז של 10% חומצות, אינו פוגע בעור, אינו מייבש ואינו מקלף. מתאים לשימוש גם בהיריון.

3. קרם פנים PROPHECY 2 - מבוסס על טכנולוגיה חדשנית, פורצת דרך ומוכחת מחקרית מבית חוה זינגבוים, הממזערת חומצה היאלורונית ומחדירה אותה לעומק העור. הקרם מעלה את רמת הלחות בעור לשעות ארוכות, מגדיל את נפח העור, מעדן את מרקמו, מפחית מראה קמטים וקמטוטים, מעניק הגנה אנטי אוקסידנטית וטיפול אנטי-אייג'ינג ומותיר את העור רענן וזוהר.

בוקר:

1. סרום REMICRONIZED - פורמולה ראשונה בעולם שהוכחה מחקרית כמחדירה קולגן פברילי ממוזער לעומק העור במריחה. הסרום תורם למיצוק העור ומשפר מראה עור רפוי, עייף, מקומט וחסר חיים, כבר מהמריחה הראשונה. מחזק את המערך המבני של העור על כל שכבותיו, מעודד ייצור סיבי קולגן, מעלה את רמת הלחות בעור ומספק לו הגנה אנטי אוקסידנטית עוצמתית.

2. קרם טיפולי DERMA FILL - מכיל טכנולוגיה של מיקרו-קפסולציה המאפשרת להחדיר חומצה היאלורונית אל שכבת העור העליונה. מעניק לחות אינטנסיבית לשכבות העור העליונות, מסייע בטשטוש קמטים, מעודד ייצור סיבי קולגן ומגן על שלמותם של סיבי הקולגן הקיימים, מגדיל את נפח העור וממצק אותו, תומך בהבהרת העור ומעניק לו שכבת הגנה אנטי אוקסידנטית. מכיל מערך ייחודי של 8 סוגי פפטידים חדשניים ויציבים, הפועלים בסינרגיה למיצוק העור ולשיפור התפקוד שלו.

פעם בשבוע:

מסכת זהב מחממת GOLD HEATING MASK - ראו פירוט בשגרה לעור צעיר.

לפרטים נוספים ומגוון תכשירי GLOW מבית חוה זינגבוים >>

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
3
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully