לימודי קוסמטיקה שיעניקו לך מקצוע לחיים ועצמאות כלכלית

בשיתוף חוה זינגבוים

2.1.2023 / 10:43

בשנים האחרונות יש ביקוש עצום ללימודי קוסמטיקה, המאפשרים לעסוק במקצוע רווחי, נוח וגמיש במיוחד. בואו להכיר את מסלול לימודי הקוסמטיקה המורחב של חוה זינגבוים, שבו תוכלו לקבל את ההכשרה המקיפה ביותר בתחום

המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים. יח"צ,
המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים/יח"צ

לימודי קוסמטיקה הפכו בשנים האחרונות למבוקשים יותר מאי פעם. יותר ויותר נשים פונות ללימודי קוסמטיקה ועוברות הכשרה מקצועית בתחום, במטרה להתפרנס כקוסמטיקאיות וליהנות ממקצוע משתלם במיוחד. עבור צעירות וחיילות משוחררות אחרי צבא, מדובר בהזדמנות ללמוד מקצוע לחיים - כקוסמטיקאיות אתן תוכלו לפתוח קליניקה משלכן, להשתחרר מהתלות בהורים, להיות הבוסיות של עצמכן, להרוויח סכומים גבוהים כבר בגיל צעיר ולפתח עצמאות כלכלית.

יתרון נוסף של המקצוע הוא הגמישות שלו - ניתן לעבוד מהבית בזמן שנוח לכן, כך שהתחום מתאים מאוד לנשים שמעוניינות בהשלמת הכנסה. לימודי קוסמטיקה מבוקשים גם בקרב נשים המעוניינות לעשות הסבת מקצוע ולפתוח בקריירה חדשה. בזכות העובדה שהלימודים קצרים באופן משמעותי לעומת לימודי תואר אקדמי, ניתן לעשות שינוי בקריירה במהירות ולהתחיל לעבוד כקוסמטיקאית כבר במהלך הלימודים. גם פנסיונריות המעוניינות לצאת לפנסיה עם מקצוע חדש ביד, להתפרנס בכבוד וגם לחוות סיפוק גדול מהטיפול בלקוחות - יכולות למצוא את מבוקשן בלימודי הקוסמטיקה. כיום, יש גם גברים רבים הנמשכים לתחום, בוחרים ללמוד קוסמטיקה ולהעניק טיפולים קוסמטיים לנשים ולגברים כאחד.

המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים. יח"צ,
המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים/יח"צ

אחד ממסלולי לימוד קוסמטיקה המומלצים ביותר בישראל, הוא המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים. חוה זינגבוים, התחילה את דרכה המקצועית בארה"ב, והתמחתה בלימודי קוסמטיקה רפואית בביה"ח "סקוט אנד ווייט" שבטקסס. השעות הארוכות שבילתה בחדרי ניתוח ובמחלקות הדרמטולוגיה, האונקולוגיה והכירורגיה הפלסטית, ציידו אותה בידע מתקדם ועשיר ובהבנה מדעית, אשר הובילו אותה לפתח את השיטה הדו-עומקית לטיפול בעור. כשחזרה לישראל, השפיעה באופן דרמטי על תחום הקוסמטיקה בארץ, ובעקבות הביקוש הרב פתחה קורס P.M.E לקוסמטיקה מתקדמת, שכלל מסלול לימודים רב-תחומי. לאחר עשרות שנות קריירה ועבודה עם אלפי קוסמטיקאיות, חוה זיהתה כי קיים מחסור משמעותי בלימודי הכשרה בסיסיים בתחום. מתוך הצורך להכשיר תלמידות בתחום הקוסמטיקה ולהעניק להן ידע תיאורטי לצד ניסיון מעשי, היא הקימה שני בתי ספר המציעים את המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה.

מסלול הלימודים נמשך כשנה וחצי ומתקיים פעם בשבוע, כך שהוא מעניק גמישות רבה ואפשרות לעבודה במקביל ללימודים. הקורס, המיועד לדוברי עברית בעלי לפחות 11 שנות לימוד, הוא המקיף והמקצועי ביותר בתחום. הוא מעניק מיומנויות וכלים רבים, כך שכבר במהלך הלימודים תוכלו להיכנס לעומק של עולם הדרמטולוגיה, להכיר את החידושים והמגמות בתחום האסתטיקה ולהתחיל לעסוק בתחום הקוסמטיקה. הקורס כולל ארבעה שלבים, כשבסיום כל שלב תעברו התמחות מעשית בקליניקה ותתנסו בפרקטיקה של הידע התיאורטי שצברתם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים. יח"צ,
המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים/יח"צ

השלב הראשון הוא קורס קוסמטיקה בסיסית, המקנה בסיומו תעודה מקצועית בפיקוח משרד הכלכלה. הקורס מוכר לצורך מימוש פיקדון חיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. נושאי הקורס כוללים, בין היתר, פילינג, עיסוי, ניקוי עמוק, מסכות, החדרת לחות, אבחון עור, ניהול תהליכי אנטי אייג'ינג, אקנה, פיגמנטציה והבהרה, חשמל (מזו-רולר, דרמה פן, מיקרודרמביישן), טיפולים לעור במצבי סטרס, וכן תלמדו אנטומיה, ביולוגיה, פלסטיקה וקורניאוביולוגיה.

השלב השני הוא קורס הכשרה ללימודים מתקדמים לקוסמטיקאי.ת מוסמכ.ת .P.M.E. במסגרת שלב זה תיחשפו לטכניקות הטיפול החדשניות ביותר בתחומי הכירורגיה הפלסטית והאסתטית, בדגש על ננו-טכנולוגיה וחדירות עורית. הקורס יציג בפניכם את שיטת הטיפול הדו-עומקי שפיתחה חוה זינגבוים, ואת תכשירי הטיפול והפרוטוקולים הטיפוליים המותאמים לשיטה זו. כמו-כן תלמדו על אופן הכנת העור לניתוחים פלסטיים ועל חשיבות הבנת פלטפורמות העור השונות.

השלב השלישי הוא קורס העשרה רב-מערכתית לקוסמטיקאיות וקוסמטיקאים, המתקיים בשיתוף עם בית החולים איכילוב. מטרת הקורס היא להעניק לקוסמטיקאיות כלים לאבחנה כוללת ורב-מערכתית, והתאמת הטיפול המדויק, לא רק בהתאם למצב העור, אלא גם לפי אבחון פרופיל הבריאות הכללי של כל מטופל ומטופלת.

השלב הרביעי והאחרון הוא קורס התמחות במכשור מתקדם ובטכנולוגיות חדשניות לטיפול במגוון בעיות עור. במסגרת הקורס תקבלו כלים לטיפול במגוון בעיות עור מורכבות כמו פיגמנטציה, כוויות וצלקות.

המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים. יח"צ,
המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה בבית הספר של חוה זינגבוים/יח"צ

בוגרות ובוגרי המסלול המורחב ללימודי קוסמטיקה, יקבלו תעודה למסיימי קורס בסיסי משודרג לקוסמטיקאי.ת המוכרת בידי משרד הכלכלה, תעודת הסמכת P.M.E מטעם מרכז ההוראה של חוה זינגבוים, תעודת הכשרה באבחון רב-מערכתי ותעודת סיום מסלול ללימודי מכשור טכנולוגי מתקדם. בוגרי הקורס יקבלו גם תעודות התמחות שונות באיפור יופי מקצועי, בעיצוב גבות ושעוות, וכן תעודות הסמכה מטעם חברות הקוסמטיקה השונות.

גם לאחר שהלימודים מסתיימים, חוה זינגבוים תמשיך ללוות אתכם לכל אורך הדרך. בוגרות ובוגרי הקורס מקבלים סיוע במציאת עבודה או בפתיחת קליניקה פרטית, וכן מקבלים הפניות ללקוחות פוטנציאליים. תחום הקוסמטיקה לא מפסיק להתחדש, ולכן כבוגרי הקורס אתם תוכלו להשתתף בקורסים משלימים, בימי עיון ובכנסים בינלאומיים מקצועיים, וכך ולהמשיך להיחשף לחידושים ולפיתוחים בתחום הקוסמטיקה המתקדמת.

מעוניינת לקבל פרטים נוספים על קורס הקוסמטיקה של חוה זינגבוים? לחצי כאן>>

בשיתוף חוה זינגבוים
  • עוד באותו נושא:
  • טיפוח
4
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully